[O1] AHF Prosba o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • german81
    L&K
    • 2010
    • 1414
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
    • BZB 1.8 TSI 160 KM

    #26
    jesli pedał robi sie twardy to pompa umarła albo masz nieszczelnosc w układzie podcisnieniowym . czesto pekały te plasikowe przewody od pompy do serwa .
    diagnostyka vag 602-614-253

    Komentarz

    • Iqwan
      Elegance
      • 2010
      • 758

      #27
      Dzięki za pomoc, będę dumał co robić
      była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
      a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

      https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #28
        jak nie ogarniesz tematu to po 15 lipca bede na pare dni w Olsztynie .
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • Iqwan
          Elegance
          • 2010
          • 758

          #29
          Jeśli auto będzie jeszcze stało u mnie, to na pewno się odezwę
          była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
          a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

          https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #30
            Z tym hamulcem to nic nie pisałes wczesniej... oczywisty objaw padajacego vakum lub peknietego połaczenia... co ma natychmiastowe odzwierciedlenie w regulacji cisnienia doładowania.
            Przepływomierz zostaw w spokoju.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • Iqwan
              Elegance
              • 2010
              • 758

              #31
              przemik, nie myślałem, że to ma znaczenie.. ops:

              Udało mi się dziś na szrocie dostać za 100zł pompe vacum, mechanik mi powiedział, że częstą usterką tych pomp jest ich trzpień który się luzuje, u mnie latał na lewo i prawo, wsadziłem nowy, ruch minimalny, ale pedał działa normalnie i wydaje mi się, że auto lepiej ciągnie.
              Zrobię logi jutro i wrzucę ponownie
              była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
              a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

              https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

              Komentarz

              Pracuję...